domingo, abril 15, 2007

Hurt

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair

Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Johnny Cash



DOR
Fiz-me dano hoje
para ver se ainda sentia algo
centrei-me na dor
a única coisa real

A agulha faz um buraco
A velha e familiar picada
Tentei matá-lo tudo
mas não consigo esquecer

O quê se passou comigo
meu caro amigo?
todos os que conheço
no fim
vão-se embora

E podes ficar com todo
o meu império de pó
Defraudar-te-ei
Danar-te-ei

Levo esta coroa de espinhas
na minha cadeira de mentiroso
cheia de pensamentos rotos
que não posso consertar

Sob as manchas do tempo
desaparecem os sentimentos
És outra pessoa
eu sigo aqui

O quê se passou comigo
meu caro amigo?
todos os que conheço
no fim
vão-se embora

E podes ficar com todo
o meu império de pó
Defraudar-te-ei
Danar-te-ei

Se eu puder começar de novo
o mais longe possível de aqui
Cuidaria de mim
Arranjaria um jeito

Etiquetas: , ,

adopta tu também uma mascote virtual!